2011-07-05

semestertider för vissa och då hinner jag inte med! trots att jag inte har semester :P Jag kämpar med mitt nya jobb som är superkul! ränner fram och tillbaka i Sverige för att få tiden att gå ihop!
Det svåra är verkligen att äta rätt, med all stress! Största boven till matmissbruk är stress.. Antingen så blir det inge mat på hela dagen sen vräker man i sig, helt sjukt!
Jag önskar ibland att jag åt på helfart under sommaren så hade jag sluppit äta annat pga stress.. Jag vet dålig bortförklaring och jag önskar det egnetligen inte eftersom jag valde att äta så fram till sommaren för att njuta av den! Det gör jag! :) livet går ut på att njuta! :)
men medvetna val krävs oftare än vad jag trodde!

Nu ska jag fixa inför jobb imorgon sen blir det Sundsvall några dagar på jobb!


CIAO!

RSS 2.0