2011-06-07

13 veckor hade gått igår och jag har bara två veckor kvar på helfart, gissa om nedräkningen har börjat?
Jag kollar in recept och planerar för sommaren om vad som ska ätas! Jag längtar :)
Enligt min våg här hemma har jag bara 1,1 kilo kvar till mitt mål och det borde jag hinna på dessa två veckor! :)
Jag har inte skrivit på en hel vecka då vi varit hemma i Ockelbo och hälsat på när det varit långhelg! :)
annars så händer det rätt så mycket i mitt liv just nu, jag har fått jobb så jag laddar inför det! denna vecka är som en semestervecka för mig! Fick sommarlov i fredags! :) Är lite bitter över att jag kommer få äta shake medans arbetskamraterna går på lunch tillsammans.. (om de nu gör det) men jag ska ändra inställningen till det och hoppas jag får vara med i "gänget" ändå!!

Shoppat nya kläder har jag gjort i helgen och guscha mig så svårt det är att välja när så mycket passar... eller så finns inte det klädesplagget man vill ha!


jag kommer inte väga mig nästa måndag utan vänta 3 veckor denna gången eftersom det är sista invägningen då innan jag ska börja äta, kanske ett extra positivt resultat då? -6 kilo hoppas jag på!
Men då måste jag ut och röra på mig idag! :)

Vi hörs!


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Josefine xv jakan

Duktiga du!!

Grattis, du har kommit så långt nu och ser målet. Jättebra att du börjar förbereda inför upptrappning och halvfart/jämnvikt för det är en utmaning när hungern kommer tillbaks och man ser så mycket mer alternativ. Men försök hålla den lika strikt som du hållit helfarten: Ät var tredje timme 6 gånger om dagen- toppenbra att göra en plan.

Grattis till jobbet me, var och med vad ska du jobba?

Jag jobbar min sista dag på xv här i jakan dagen före midsommar:( Kul med ett nytt heltidsjobb (även de inom hälsa) men ledsamt att lämna er fina:) Därför hoppas jag att du kanske kan komma hit och träna en gång innan dess? CT som är inplanerade: Ons 15/6 kl.18.30

Tor 16/6 kl.18.00

Tor 23/6 kl. 16.30

Hoppas att vi ses! Ta hand om dig //Josefine

2011-06-09 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0