2011-06-10

idag är dagen då jag nått mitt mål innan jag ska börja äta igen! Mitt mål var att gå ner 28,8 kilo sen börja äta mat! jag har idag (enligt vår nya våg här hemma) gått ner 28,9 kilo och gissa vem som är nöjd?

Jag började morgonen med att kasta ut alla kläder i min garderober och ska rensa bort massa skit och stoppa in mina nya fina plagg som jag är så nöjd och glad över! :D ur garderoben föll ett par ljusa lee jeans fram som jag hade på skolavslutningen i 9an, alltså för 7 årsen... jag kunde väl ha dom den sommaren knappt sen så hade jag gått upp nått kilo så de var för små!
Men jag sa när jag började med xtravaganza att när jag kan ha dom så är jag nöjd!
Jag drar på mig byxorna och gissa vad som sitter som ett smäck idag? Jo, jeansen :D:D
Kanske inte de finaste jeansen men själva grejen är att jag kan säga att 7 års kilon har försvunnit så jag har kommit i dem!

Dessa jeans ska jag alltid spara och ha som mål att komma i, jag får aldrig igen växa ur dem! :D

Me happy pappay :D


CIAO!



Kommentarer
Postat av: Josefine xv jakan

GRATTIIS!!!!! Vilket konkret och bra sätt att se att du gått i mål (och ett enkelt sätt att se att du lever kvar i resultatet!).

Vet inte om jag berättade att jag jobbar min sista dag här på xtravaganza dagen före midsommar. Har fått ett annat hälsojobb på andra sidan stan, mkt närmare där jag bor..

Vore såå kul att träffa dig innan dess! Fick du tiderna för träningen här förra vecakn?

Ha det toppen och njut av (den nyttiga) maten!

2011-06-14 @ 08:24:23
Postat av: Johanna

Hej Josefine! jag har varit dålig att kolla kommentarerna.. jag hade tänkt komma i onsdags men har såklart blivit sjuk! hade jag vetat att du skulle slutat hade jag kikat förbi iaf :) grattis till heltidsjobbet! Jag har fått jobb som jobbcoach :) askul! Jag åker bort nästa vecka.. möjligtvis att jag kan kika in om du är där på onsdagen? träningen på torsdagen hinner jag inte med... Ha de bra! hoppas vi hinner ses.

2011-06-18 @ 09:37:37
Postat av: Saga Östergren

Hej! vad intressant dina inlägg är! kommer verkligen att läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-07-01 @ 20:30:03
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0