2011-05-02

idag svävar jag lite som på moln!

Jag har tidigare och har väl fortfarande svårt att låta bli att jämföra mig med andra hur bra det går för dem.. Speciellt nu i viktnedgången, åh den gick ner så  mycket på så kort tid och den gick ner så... Men idag är det jag som är stolt över mig själv, trots att jag inte är där jag skulle ha varit efter 8 hela veckor på helfart så är jag inte långt ifrån.. men det spelar ingen roll, jag har ett mål och jag är så sjukt bra på att kämpa mot det!
Jag har nu på 2 veckor gått ner 4,8 kilo vilket är lika med 18,3 kilo totalt på 8 veckor! BRA JOHANNA! BRA KÄMPAT! BRA BRA BÄST!
Jag känner att det är bra för mig och det är min nedgång.. snart så har det försvunnit en cementsäck på 25 kg ifrån mig och dom väger mycket, tro mig!
Idag på gymmet tänkte jag lyfta 18 kilo i hantlar men bara en 10 kilos hantel väger ju mycket så jag nöjde mig med 5 i vadera hand och konstatera att det är nästan dubbelt!
weiwei! så himla bra :) det här ska jag leva på idag!
PLUS att igår fick jag det efterlängtade löparsetet som jag önskat mig i födelsedagspresent egentligen! Jag anser att det är en för tidig present och är väldigt nöjd med det men enligt Patric så är det för att jag har varit så duktig! så vi får väl se :) Jag är nöjd hur som helst!
Röd och svart är den dressen och kan man bli mer nöjd då om man heter Johanna och har inte en pryl som är utan färgen röd på sig? :D:D
Ja, ni förstår kanske att jag är glad :D

nu till allvaret! bilder som inte är min bästa sida med avstånd och kvalité har jag konstaterat.. men ni får försöka se ändå, om ni kan? jag har även förstorat den lite här på bloggen vilket gör att den blev ännu suddigare och luddigare..



lite siffror för mått då..

19 cm runt magen
9 cm runt låren
16 cm runt höften
5 cm runt armarna


:D

jag avslutar detta blogginlägg med ett sjudundrandes JIHOOOO :D fy f*n vad jag är bäst!




CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0