2011-05-08

nu var det nästan en hel vecka sen jag skrev, det är illa. Men jag åkte till Ockelbo på tisdag morgonen sen har det varit fullt upp där med diverse saker. fredagmorgonen tog jag en jogging tur till mormor, lite kyligt och ruggigt väder men jag var svettig när jag kom fram! och trött..
Lördagmorgon for jag tillbaka till Stockholm, så gårdagen bestod av lite sol, lite shopping och annat gott.. jag provade ett par jeans som är 4 storlekar mindre än vad jag hade för 9 veckorsen och de passade :D men jag köpte dom inte eftersom jag precis växt ur mina skapligt nyinköpta snygga jeans.. de får hänga med tills midsommar, förstår ni, hänga ? ;) haha
Patric åt pizza och jag satt och kollade på, luktade gott men jag har bestämt mig så jag var inte sugen :) känns bra, men så har jag haft det mestadels av tiden nu!

idag så har vi precis kommit tillbaka från en timmes promenad i sol och skog! skönt :)
ska äta lunch strax sen storhandla åt Patric och fixa lite annat..
Imorgon är det fotoknäppning och mätning, kommer troligtvis upp med lite mått om det har hänt nåt på den fronten :)

Ha en fin söndag!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0