2011-05-09

idag har det gått nio veckor på helfart, jag är duktig!  bara sex veckor kvar tills jag ska börja äta igen, jag har bestämt mig.. jag ska börja äta till midsommar och njuta av sommaren och känna av hur mycket mer jag vill gå ner då och om jag ska köra ett till race efter sommaren på 4-5 veckor.. Vem vet, jag kanske går ner i sommar fastän jag äter mat.. det vore toppen! Igår funderade jag återigen över om jag ska införa godisförbud fram till nyår eller något sådant, det skulle kunna funka jag klarar mig bra utan det. Men frågåan är om ett förbud gör så att jag vill ha det mer? jag kanske bara ska försöka avstå det och vid vissa tillfällen göra valet att äta godis och acceptera det? hm, det tåls att fundera på!
Jag mätte mig imorse, det är inga storslagna siffror som kommer varje vecka nu eftersom det blir mindre och mindre kvar av mig.. men än finns det att ta av. Jag bestämde i morse att börja knäppa kort varannan vecka, precis som jag väger mig, för att kunna se resultat sedan. Att kolla vecka efter vecka är inte lika kul längre utan man kommer se större skillnad varannan.. därför blir det inga bilder idag men jag kan varmt gratulera mig själv att jag har tappat 21 cm runt midjan total, det är bra! hoppas på att det blir ca 10 cm till innan jag är klar om 6 veckor :) det är 1,6 cm i veckan.. kan bli tufft men hittills har det iaf varit ca 2 cm runt midjan varje vecka! vi får hålla tummarna och göra situps :)

midjan -21 cm
lår -9 cm
höft -17 cm
arm -6 cm


jag är nöjd med mina resultat, nu är det en vecka sen vägning! :)

nu måste jag plugga för att hiinna med innan sommaren, vi hörs!


btw, idag har jag och Patric varit tsm i 11 månader :) nu kan vi itne fira med god mat eller annat gott utan får fira med något annat som hm promenad? bio?


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0