2011-05-13

jahapp, jag tar väl och bloggar i all min abstinens till allt! träningen i förrgår var urskön, gruppmötet gick bra! hade träningsvärk som satan igår eftersom jag självklart inte strechade efter cirkelträningen... lite bättre idag dock, fast det är skönt med träningsvärk :)
det som snurrar i mitt huvud nu konstant är skolan, jag har inte släppt den än och klockan är liksom fredagkväll. Det stör mig! därför blir det inte så mycket blogguppdatering nu innan sommaren. Till sommaren skyller jag väl på att det är sommar :P
Jag ska bättra mig, om 2 dagar har det gått 10 veckor på helfart :D jag kommer ihåg vad jag tänkte första dag = hur sjutton ska detta gå i 10 veckor, det är en evighet! Men det har gått fort! :)
Då är det bara 5 veckor kvar ;) och lite mindre kiloantal, som vi får se på måndag!

självklart ska jag ut på en liten roadtrip den veckan jag ska ha upptrappning, inte så bra men jag får göra det bästa av situationen och planera för att ha med mig vartän jag ska :)

inget annat nytt händer i mitt liv förutom på fredag! som jag talar om då :) lite nyfikna får ni allt vara!

Patric förstår fortfarande inte varför jag provar tusen olika klädesplagg varje dag om och om igen.. men DET ÄR KUL! :D
har tänkt rensa ur gaderoben men väntar 10 kilo till :)

jag har just  packat undan mina pluggböcker (förhoppningsvis för hela helgen) och ska försöka släppa det genom att göra någonting aktivt, promenad, joggning eller lite CT här hemma!


vi får se vad det blir, nu får ni ha en trevlig fredagkväll!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0