2011-05-15

söndagkväll och imorgon har det gått tio veckor, fredagskvällen spenderades ensam hemma med cirkelträning @home, bara på situps sidan blev det lite mer än 250 situps så det är bra! :) igår var vi hos Patrics syster med familj och hade utedag..vi hjälpte till att klippa äppelträd och ja som jag tidigare sagt, all fysisk aktivitet är bra! jag kunde inte sluta, det kändes som en drog för det tog aldrig slut på grenar och svettigare blev jag! det tråkiga är att jag idag fått känna att jag lever, min arm/axel ska inte klippa träd..nåja, trots den ordinarie värken så har jag pluggat idag i hopp om att komma framåt. Det gjorde jag oxå, fast bara 2 sidor och jag kommer nog inte göra mer idag fastän jag känner att jag måste. Ska försöka fixa telefonmöte med min lärare redan på tisdag istället för torsdag, jag har inte tid att vänta på honom om jag ska bli klar innan 3 juni!
Nu sitter vi och väntar på att finalen i hockey ska börja! Heja Sverige! :)
Imorgon bitti drar jag till gymmet, får se hur mkt och vad jag tränar beroende på arm/axeln men det är iallafall invägning :D jag hoppas det står mer än -4 kg... jag har börjar nöja mig med det! 4 kilo så är det bra, 5,6 så har jag nått mitt mål! men det är svårt och rörelseglädjen har inte varit optimal den senaste veckan heller känner jag!

Håll tummarna åt mig så återkommer jag imorgon med mått och vikt! :)

Nu börjar matchen!

vi hörs, godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0