2011-05-16

detta har varit de 2 sämsta veckorna hittills sen jag startade, men vågen stod på minus så jag får väl vara glad för det!
-2,9 kilo på två veckor känns inte okej, men ja det finns ju mindre och ta av mig och jag hade en bra 2veckors period sist på -5,1... jag tror jag skrev 4,8 kilo för två veckorsen men tydligen är jag dålig på att räkna..jag måste ta mig tid och sätta mig ner och gå igen alla kvitton med min vikt på  och räkna om tror jag!  jag vet inte vart jag gör fel eftersom det bara är minus!

det är totalt -10 cm runt låren nu :) och 22 runt midjan :)

hur som helst, en promenad på 3 km fick räcka idag, ska plugga resten av dagen!

ha de bra

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0