2011-05-23

måndag och det var idag jag skulle trappat upp EGENTLIGEN!.. men jag har ju som tidigare sagt förlängt det tills midsommarveckan. Jag hoppas jag klarar av att hålla ut för det är jobbigt nu.
Men på måttbandet idag en vecka senare visade den -4 cm till runt magen.. måste varit för att jag var hemma och jobbade med kroppen i några dagar! totalt så är det -26 cm runt midjan nu :D snart en hel linjal!
-11 cm runt låren, -7 cm runt armarna, -19 cm runt höften.

Nästa vecka är det vägning och fotoknäppning :)
Enligt min målbild skulle jag idag gått ner 28,8 kilo men det är på ca 23 någonting... så jag ligger ca 6 kg efter men jag skyller på sjukdomen i början av helfarten som tog om i 3 veckor.

Men, det är bara 6 kg.. det tar jag igen snabbt! :)


Nu måste jag plugga och bo i böckerna för 2 veckor framåt om jag ska få nå sommarlov!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0