2011-05-25

jag har bestämt mig, om 26 dagar, måndagen den 20 juni, klockan 08.00 äter jag min sista shake för lång tid framöver!
jag har shakes så det räcker i 5 dagar här hemma nu, därför tänker jag sticka till xtravaganza ikväll och köpa 63 shakes så jag har för 21 dagar! då finns det ingen återvändo :)
Jag är duktig!

jag önskar att jag hade pengar för att köpa nya kläder, jag ska på anställningsintervju på måndag och upptäckte just att mina kavajer ser ut som typ ett hus på mig :S det är kul men lite tråkigt eftersom en utav kavajerna är ny sen i höstas..och då var den lite trång när jag köpte den..
det är jättekul, men vad ska jag då ha på mig på intervjun? Nå tips?
personligt varumärke är viktigt så därför kan jag tillägga att mina snygga kostymbyxor är på tok för stora också! :) hihi

nu måste jag fortsätta plugga!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0