2011-05-27

igår var min födelsedag! jag hade inte förväntat mig något då jag fått träningsdressen av Patric tidigare och en xtragott kokbok av mamma och pappa! jag var nöjd med det :) men fick lite andra småsmaker men bäst av allt var nog den dunderbraigasupercoola pulsklockan som Patric överasskade mig med :D
En garmin gps klocka som har alla funktioner jag önskat, och jag hade inte anat någonting om att han köpt nåt mer!
Så nu längter jag tills jag får ut och röra på mig men det är lite körigt i skolan med bara en vecka kvar, 1 tenta, 1 prov och 2 inlämningsarbeten.. plus allt annat som händer med födelsedagsfika och grejer!
Igår bakade jag dumlekakor, sockerkaka, kladdkakemuffins och kolakakor!! Så ska jag göra en fin tårta med :)
Men nu ska jag borsta nötterna och dra iväg för att hämta upp mami och dadi! :)

jag är superduktig som äter på helfart över min födelsedag, och jag gör det utan problem! :)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0